paranormal activity

Jag rekomenaderar inte att titta på paranormal activity kl 3 på natten innan man ska gå och lägga sig. Varför utsätter jag mig för sånt här?? Man ska liksom inte titta på den här filmen om man tror på sånt. När jag var 12 till 16 och bodde i mitt gamla rum hemma hos mamma och pappa hände det konstiga saker nästan varje natt, riktigt sjuka grejjer. Flera av mina kompisar och min familj har varit med när det hänt så det är inte bara jag som inbillar mig. Efter att jag flyttade där ifrån och min lillebror flyttade in i mitt rum så har det aldrig hänt något, varken i mitt gamla rum eller dit jag flyttade. Det kändes som om det var något som ville skrämma mig eller som inte ville ha mig där. Det som kanske inte hjälpte så mycket var att jag, Xenia och Nadia satt och körde anden i glaset varje kväll. Så jäkla spooky. Alla tycker att jag är jätte löjlig men jag tror på övernaturliga saker.

Hade ni en bra nyår da? Jag hade jätte mysigt bara att jag är skiträdd för smällare och jag har aldrig sett så mycket smäller förrut som här. Folk kastade smällare rakt på en. Så jäkla läskigt. Jag fick lite panik så vi gick därifrån. Dom firar liksom inte nyår som vi gör. Man festar inte på nyår utan på nyårsdagen. Det märktes när vi kom till en fest. Det var den tråkigaste festen jag nånsin varit på. Kändes som om vi kom till en fest där alla redan hade spytt. Men ikväll är det någon festival grej...

Simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0