Me, myself and I

 
Stjärntecken: Fisk
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercingar: I öronen
Tatueringar: snart
Längd: 1.73cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkbrun
Fräknar: Hade när jag var liten men tyvärr har dem försvunnit
Önskar du att du bodde någon annanstans? haha jaaa London el New york är jag sugen på eller någonstans där det e varmt
Tycker du att du är attraktiv? Ja, ibland mer, ibland mindre
Dricker du? inte alls mycket alkohol, tycker det är så äckligt
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Loreal volym schampot
Vilken parfym använder du? Brukar inte använda parfym men fick Gynnings i julklapp och den luktar jäkligt gott
Vad är du rädd för? Livrädd för kråkor, dockor ger mig mardrömmar och jag gillar inte att bada på djupt vatten på natten
Gillar du att tvätta? haha ja faktiskt. Älskar den rena lukten

Senaste:

personen du ringde? Xenia
Personen som ringde dig? Xenia
Filmen du hyrde: Inglorius Bastards
Låten du hörde: russian roulette
TV-program du såg? americas top model
Person du tänkte på?

Favorit…
Låt: Aurora med foofighters el black med pearl Jam 
Sak att göra: Gå långa promenader helt ensam i skogen
Dryck:Te 
Kläder:Leggings och converse
Sport: Snowboard, ridning
Bil:
Film:Girl, interrupted, Twilight, The notebook, Natural born killers

Har du någonsin…
Blivit arresterad? aa 1 gång
Gråtit över en pojke? Japp
Gråtit över en flicka? Japp

Ljugit för någon? Japp

Varit i slagsmål? Nope

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? ! gång, eller 100 ggr men för 1 kille
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ehh typ 3 
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig tror jag

Senaste…
Boken du läste? Ego woman
Personen du fick e-mail av? En tjej ang jobb
Personen du fick brev av? Rebecca
Personen du fick sms av? Nadia
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Oj det kommer jag inte ihåg
Saken du köpte? Min fina camera idag
Vad har du gjort idag? Gått promenad, kollat på film, gråtit...
Brukar du svära mycket? haha jag har ett jäkligt ovårdat språk
När stiger du upp på morgonen? Tyvärr har jag på sista tiden gått tillbaks till gamla rutiner dvs kliva upp runt 1 på dan, inte ok!
Vad har du på dig? En tisha med Mötley crue på och strumpbyxor
Är du glad nu? Nej
Vad dansar du till? Nästan allt, älskar att dansa
Stockholm är… ? En rätt härlig stan även om jag längtar bort
Land du vill besöka? Australien

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0