Det lönar sig!

Det lönar sig att köpa Situation Stockholm!! Blev väldigt glatt överaskad av en stor intervju med min dream man. Fan va jag längtar tills snabba cash har premiär, den kommer va grym!!




Känns som om jag har gjort en jävla massa idag fast igentligen har jag inte gjort ett skit, bara fikat hela dagen. Var i Huddinge klockan 11, Efter det åkte jag till Xenias jobb och fikade med henne. Efteråt åkte jag till stan och träffade Rebecca vid 3 och fikade på hennes pojkväns kafé. När dom stängde följde jag med Becca hem där vi fortsatte fika med te och kokosbollar, prata massa gamla minnen, och Becca drog fram ALLA gamla fotoalbum på oss från 7an och framåt, fyfan vad jag skrattade åt bilderna på oss från Spanien resan när vi var 13. Båda ser ut som två mongon, Det här var när mitt hår höll på att växa ut igen efter att Becca hade klippt av det, det var rött, ungefär ner till öronen och låg platt på huvudet, jag var verkligen supersnygg haha. Skulle igentligen ha träffat Xenia på kvällen och åkt hem till Tania men jag kände att jag ville vara kvar med Rebecca, vi träffas ju så sällan nu.

Nu är jag så trött att jag snart svimmar. Imorgon ska det bli -20 grader här i stockholm. Jag kommer fan inte att gå utanför dörren. Herregud 20 minusgrader, rädda sig den som kan liksom.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0