Verkar som om detta kommer bli en väldigt bra dag!!!

Godmorgon!
Hade världens jobbigaste natt inatt. Skit jobbiga mardrömmar och vaknade varranan timme med panik. Därför gick jag upp lite tidigare imorse och duschade och åt frukost i lugn och ro.
Gick sen iväg för att ta bussen, eftersom tunnelbanorna inte går. När jag kommer till hållplatsen ser jag bussen uppe i backen, Yes vilket flyt jag har tänker jag men självklart när bussen kommer ner åker den förbi, helt proppfull var den, även dem två bussarna efter åkte bara förbi. Insåg att det enda settet för mig att komma till skolan var att knata. Efter 5 minuter med blåst och snö i ansiktet gav jag upp och gick hem igen. Nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Jag hade verkligen inte tänkt att ge mig in i "hata SL kampanjen" som alla stödjer just nu eftersom jag är liksom lite av ledaren eftersom jag ALLTID hatar SL, spelar ingen roll om det e sommar eller vinter, Jag tycker att dem e otrevliga, snåla och sköter inte sina jobb men jag ska inte ge mig in i det för jag kommer bara gå on and on och det orkar vi inte!!


Kommentarer
Postat av: j

hur gick matte provet??? va fin du va i håret! Puss

2010-02-25 @ 11:38:11
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0