Hola guapas


Nu är det sådär lång tid sen jag skrev igen, jag är en usel kompis jag veeeet! Tyvärr är det så att det är för mycket och jag hinner helt enkelt inte.. Sen är jag i en sån fas i livet när jag är trött på allt och ingenting känns meningsfullt eller kul. Det är så kallt ute så att fingrar, tår och hela ansiktet fryser till is, man är blek, trött hela tiden och allmänt ful känns det som. I sånt behov av semester att jag började gråta när jag tittade på paradise hotell för att dom låg och solade och verkade ha det så skönt.
Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och sen sticka iväg och träna. Efter det ska jag till ett härberge i mariatorget och lämna två stora kassar med kläder. Dem hemlösa behöver tjocka tröjjor, mössor och vantar i den här kylan.

Ska försöka att bli bättre på det här men det är svårt, hör liksom inte ens av mig till mina kompisar just nu, Xenia ringde igår och frågade om vi slutat höras och Nadia har jag inte pratat med på två veckor, herregud vad håller jag på med??? Måste ta upp det här som kallas liv igen och sluta vara en tant som sitter hemma på helgerna för att det är för kallt för att gå ut. haha jag skrattar åt mig själv, är jag 23 eller 63 liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0