Torsdag

Har fått nått vidrigt virus i kroppen. I förrgår natt hade jag så hög feber att jag hallucinerade men på morgonen vaknade jag och gick till skolan ändå. Mina klasskompisar frågade om jag mådde bra när jag stod och svajjade lite grasiöst på golvet, hjärnan hängde inte med kroppen. Har inte ätit nånting förutom yoghurt med honung sen i tisdags morse, borde varit hemma men jag är sån jäkla tävlingsmänniska och jag hade ju liksom bestämt att jag inte skulle bli sjuk så då tänker jag inte släppa fram viruset heller. Jag hatar att vara sjuk så jag bara tränger bort det och jag har sån bacillskräck att jag tycker det är så äckligt att någon har smittat mig med deras bakterier. Men nu är jag ledig så nu ska jag ta det lungt. Den människan som fixade fram kanjang måste ju vara ett jäkla geni för det finns ingenting som är så bra mot sjukdom. Nu ska jag dricka te och sova en stund sen måste jag plugga matte eftersom jag har prov på tisdag och man kan ju säga att mitt självförtroende har sjunkit rejält, känner inte att jag har samma flow med matten längre...

Förresten solen skiner idag, har ni sett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0