Jag vet att jag kommer ge mig utan strid

Jag mår verkligen pyton, är så hungrig att min mage känns som den slits sönder innifrån men ändå får jag inte ner nånting. Har skurit upp ett äpple som jag sakta ska försöka mig på att äta nu. Har inte tid med sån här skit. Idag satt jag och grät bara för att jag är så stressad över allt jag ska göra. Prov, redovisning av grupparbete och två uppsatser/hemskrivningar som ska lämnas in allt nästa vecka, jag orkar inte, jag vill dra täcket över huvudet och glömma världen. Men det är bara att bita ihop eftersom jag valt att ha det såhär, kunde att följt min terapeuts råd att bara plugga halvtid men varför det liksom? Känns som slöseri med tid, vill ju inte hålla på med det här i 5 år.

Imorgon ska jag må bra för då ska jag träna.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0