Men aaaahhhhhh

Har varit på gymmet och stod brevid en tjej i 30års åldern som luktade så mycket svett, höll på att svimma. Hela tiden höll hon på att harkla sig också skithögt på ett sånt där äckligt sett som om hon hade en jävla hårboll i strupen, usssh!
Efter gymmet sprang jag in på systemet och fick mig en liten chock när kassörskan inte frågade mig om legg. What the fuck??? Det var första gången och nu känner jag mig som en jävla gammelhagga. Det är ju liksom första beviset på att man börjar se gammal ut. Fyfan som om jag inte har nog med åldersnojja inför min sketna födelsedag imorgon (som vi inte pratar om okeej!!!) Inte nog med det så självklart blir det snöstorm första gången jag bestämmer mig för att gå ut på en månad. Februari månad när den är som bäst!!!

Hoppas ni mår bra förresten!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0