Maybe I will meet someone with a brain for once


Varför tror jag att det är torsdag idag?? Allt stämmer in på att det är torsdag idag förutom att det är onsdag, suck.

Idag har jag varit iskolan, fikat med Jeanette och skrattat åt gamla tonårsgalenskaper, fyllor och hur otroligt godtrogna våra föräldrar var när vi var tonåringar. Har även flirtat med min snygging på gymmet =) En rätt bra dag..
 
Tycker väldigt mycket om min bästa vän idag, tycker alltid om henne men idag känner jag extra mycket kärlek, vet inte varför, kanske för att hon ALLTID ringer även när jag är kass på att ringa tillbaks, eller kanske för att hon är så charmigt snurrig men alltid har något jävligt smart att säga och hennes ärliga ord skriker högt i huvudet varje gång jag tänker dumma saker om mig själv eller får ångest för något jag inte kan göra nåt åt, eller för att varenda samtal med henne få mig att må så mycket bättre. Herregud va jag är lyckligt lottad!! Hon e bäst helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken fin bild. Fantastiskt hår!!

2010-02-18 @ 19:46:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0