Mår inte bra

Jag mår verkligen inte bra ikväll, det är nånting som trycker hårt på mitt hjärta. Fan att det blir såhär. Jag vet att jag pratar i gåtor hela tiden och inte berättar vad det är jag går och tänker på men det är för att jag tänker i gåtor. Det som pågår innanför mitt pannben är så jäkla inveckat och konstigt att jag inte förstår det själv..
Min kropp skrek så hårt efter kolhydrater ikväll så jag har gett den exakt det, pizza och cocacola. Nu mår jag illa, varför blir det så? Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag kan försöka sova bort den här ångesten jag har. Ska försöka gå upp 8 imorgon och gå till gymmet.

puss och godnatt
 


Kommentarer
Postat av: Tamara

fin bild =)

kram, tami.

2010-02-13 @ 20:33:35
URL: http://tami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0