Ecxept for a few cuts, bruses and scars I´m fine



Idag har jag varit i skolan hela dagen, börjar bli riktigt skoltrött nu! Har jobbat på ett grupparbete med mina gruppisar, fan va jag gillar dom! Dom peppar mig och idag fick jag jättefina kompilimanger att jag är en smart tjej, duktig på att ta ansvar och mogen för min ålder, jag blev jätterörd eftersom hela mitt liv har jag varit väldigt noga med att ge mina vänner kompimanger men aldrig fått kompilimanger tillbaka, alltid fått höra av idioter (gamla pojkvänner) att jag är dum och inte kan nåt så det tar verkligen i hjärtat!! Man ska vara noga med att ge folk fina ord för det betyder så mycket.
Skulle igentligen träffat min kompis Viktor efter skolan men jag var så trött så jag åkte hem istället. Får träffa han nån annan dag. Vill träffa Jeanette också (bytheway grattis på födelsedagen babe) det blir roligare när vi tre hänger ihop!
Nu ska jag gå ut och köpa mjölk så jag kan dricka te.
Simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0