Cow on ice...

Idag har jag åkt skridskor för första gången på 15 år. Jag och min brorsa hade ju tänkt att dra iväg och åka snowboard idag men det sket sig så jag fick en impuls att jag ville åka skridskor, det ville inte han men han följde med och tittade på. Grejjen är att jag har världens bästa självförtroende när det kommer till idrott, jag tror liksom att jag är bäst på allt. Jag hade sett ut i mitt huvud att jag skulle svisha iväg på skridskorna och tillochmed lära mig göra piruetter (det kan ju inte va så svårt tänkte jag) hahaha jag kände mig ju som en idiot som inte visste vad jag skulle göra, vinglade runt och kände mig verkligen som bambi. Men efter en stund kom självförtroendet tillbaka och då gick det riktigt bra. Försökte mig på en piruett men det var rätt svårt, får bli nästa gång (;
Efter det blev det varm choklad och äppelpaj på cafe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0