Why so tired??

Vet inte vad det e med mig dom här dagarna. Jag är så trött att det är ansträngande för mig att andas och jag måste planera varje steg jag tar för att hjärnan ska hänga med kroppen. Igår tror jag att min hjärna somnade lite när jag var ute och gick för helt plötsligt började marken snurra och jag håller på att ramla från ingenstans. Jag avskyr verkligen att vara för trött, det blir liksom inge kul då. Benen skakar bara jag ska ta mig till köket. Men nu har jag iallafall bunkrat upp med en stor kopp kaffe och mörk choklad. Ni vet att man blir pigg av mörk choklad va? Fast det konstiga e att min mamma har alltid sagt att om man inte kan sova så ska man äta en bit mörk choklad för man slappnar av bättre då så det kanske slutar med att jag somnar ändå.
Fan jag som har massor med saker som jag måste göra, har inte tid med det här slöandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0