sick of it

Gick på kvällspromenad och hamnade mitt i premiärfesten av nya liljeholmstorget. Fan vad snyggt det är!!

Läste precis att Meghan Fox har gått ut med att hon har Borderline. Fan vad ledsen och trött jag blir på alla som försöker romantisera detta sjuktillstånd. Det är som att försöka romantisera helvetet. Carolina Gynning har ju gått ut med att hon har borderline, det vet ju alla hon har ju självdiagnostiserat sig själv på sin blogg och bla bla bla.

Ussh mår verkligen inte bra idag, alla mina vidrigaste sidor är framme. Jag har en bästa kompis som inte har ringt mig på två dagar, jag vet inte varför.. Känner mig ledsen och jävligt bortglömd!

Ska äta kantarellsoppa och vänta på True blood och hoppas att inte ångesten äter upp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0