Nighttime

Kul att när jag kom till dagis idag så sprang Victors kompis fram till honom och skrek -Victor victor din farmor har kommit. haha jag trodde jag skulle dö.
Vi hade jätte mysigt i parken men efter en och en halv timme så kom det en väldigt skum kille och ställde sig inne i parken och stirrade på oss så då gick vi. Tycker det är så läskigt när det kommer skumma människor.
Efter det gick jag på promenad och nu har jag precis duschat och väntar bara på att klockan ska bli 10 för då är det true blood och det förra avsnittet var ju så sjukt jävla bra så jag satt som på nålar hela tiden. Ni ska väl kolla?? Jag lovar att det finns inget bättre.

Min middag idag blev rätt skum. Lax, hummus, vitlöksmarinerade champinjoner och thaibasilika och så drack jag te till. Låter som det verkligen inte passar ihop men det var faktiskt gott. =)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0