My blog, my shit

Kul att våran lilla utflykt resulterade i två krockar. En var jätte allvarlig men den var vi inte inblandade i utan kom precis när dom hade smällt. Två timmar senare smäller vi med en bil som svänger ut utan att blinka. Vi fick sitta en timme och vänta på polisen och när polisen kom så sa dom att antingen så väntar vi här en timme till medans dom skriver en rapport eller så betalar ni 60 dollar och så får ni åka nu på en gång. Vi betalade snabbt som fan och åkte ännu snabbare. Nu är vi hemma, har chattat lite med Xenia och nu saknar jag henne ännu mer!! Nu ska jag dricka te för jag har ont i halsen som fan. Imorgon drar jag hem till schweeeden igen, det vill jag inte men så är det.
Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0