I see the fear in my enemys eyes

Kom att tänka på hur mycket jag faktiskt har förändrats på 1 år. På 1 år har jag dragit mig upp ur leran helt på egen hand. Jag känner inte igen mina tankar eller mig själv för det har gått så fort. Många har försvunnit och vissa har stannat kvar. Sen jag slutade bry mig om vad folk sa, tyckte och tänkte om mig har jag blivit en mycket lugnare människa, all stress rann av mig. Jag har byggt upp mig själv och mitt självförtroende och skaffat mig ett extra lager hud och ingen kommer kunna riva mig. Ett självförtroende föds man inte med, man får bygga upp det själv med familj kärlek och vänskap runt omkring sig
Hur mycket du än kämpar, gråter eller ändrar på dig så kommer vissa människor aldrig sluta att vara elaka och falska. Det är du som måste göra förändringen inuti dig själv och tänka att dessa jävla f***or inte förtjänar att se dina vackra tårar. Jag har haft många "kompisar" som har varit tvungna att trycka ner mig för att dom själva ska må bra. Idag mår jag bara illa när jag tänker på att jag har slösat min dyrbara tid på dessa vidriga människor. Det kommer till ett stop när man tänker -varför umgås jag med den här personen som bara skadar mig?? Det finns ju liksom en anledning till att dom nu är GAMLA kompisar. Dom är skiten under mina fötter. Jag kan aldrig förändra eller ta tillbaks saker jag har gjort. Men jag kan bestämma mig för att aldrig göra om det. Jag ska alltid titta framåt, aldrig bakåt. Det förflutna finns inte längre. Alla människor som har gjort mig illa är regn och jag är ett paraply, så e det!!

Jag skiter i vad folk säger. Jag vet vilka mina riktiga vänner är, Och bättre kompisar kan man inte ha!!!

Ni är bäst!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0