Fullt ös medvetslös

Godmorgon!! Idag är det mycket ska jag säga!! Först nu ska jag skynda iväg till Lisa på huddinge sjukhus. Sen ska jag vara i skolan till halv 5 och sen har jag bestämt träff med Rebbisen ikväll. Vet inte vad vi ska göra än men det blir nog bara hänga, dricka te och sitta och snacka massa skit som vi brukar göra. 
Morgonen har inte börjar så himla bra för mig. Först sprack ett glas i mina händer ner i frukosten så det var bara att slänga och göra ny, sen ska jag sätta mig ner då spricker mina leggings mellan benen och sen spiller jag tandkräm på mitt svarta linne, nja det hade kunnat gå bättre, men men what the hell... 

Nu måste jag springa annars blir jag försenad. 
Hoppas ni får en jätte fin dag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0