Friday, I´m in love

Stängde av väckarklockan och bestämde mig för att sova ut idag, sova tills mina ögon öppnades och jag var redo för en ny dag. Det gick åt helvete. Helt plötsligt var man superpoppis och alla skulle ringa på morgonen. Men jag mår inte dåligt av det, tvärtom, jag mår bra och känner att jag har massor av kärlek runt omkring mig!!
En grej som kanske inte blev så bra är ju håret. Tonade det inatt efter en jävla massa velande fram och tillbaks. Det skulle ju bli brunt men det blev rött, inte så snyggt men helt ok, visar sen.
Nu ska jag försöka fixa till det här ruffset jag har på huvudet så att jag ser normal ut och sen ska jag åka in till stan och träffa min brorsa. Vi ska gå och käka nånstans. Funderar på att dra med han till Orange juice bar och äta deras goda hälsosallad men det kommer han att vägra...

simma lungt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0