En ny älskling!!

Hej!
Jag har varit dålig på att blogga men depplördagen fortsatte in i deppsöndagen så jag stängde in mig med mat och film, tyvärr blir det så mer och mer men jag tänker inte tvinga mig själv att gå ut om jag inte vill det. Att gå ut på stökiga nattklubbar och dricka alkohol som jag inte ens tycker om känns så jävla onödigt.
Igår hyrde vi tre filmer, en av dom var "Johan Falk". Hyrde den för att jag såg att Joel Kinnaman var med i den. Förälskade mig lite i honom när jag såg "i skuggan av värmen" men nu är jag kär!! Han är ju lätt Sveriges hetaste kille och jävligt bra skådespelare också. Jag brukar inte gilla svenska skådespelare, stör mig på hur dom pratar och överdriver allting men han spelade perfekt. Han ska ju tydligen spela en av huvudrollerna i snabba cash också, längtar redan!!
 

Idag är det måndag, värsta dagen på hela veckan. Så skönt att den snart e över.
Jag har fått en tekopp som rymmer 1 liter så nu ska jag hälla i mig kaffe så jag inte somnar.

Vi hörs sen!!
hare gött




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0