Dumma dumma mig!!!

Ussh det är så tråkigt att jag inte har bloggat på en miljon år. Jag har inga ursäkter, eller jo det har jag faktiskt, mitt jävla internet la av och jag ringde och bad dom snällt att sätta på det igen men dom säger att det inte är något fel med det så dum som jag är sitter jag och betalar räkningen varje månad men har ingen användning av internet för jag kommer inte in. Sen gick min kära fina kamera sönder också och jag tycker själv att det är så tråkigt att läsa bloggar utan bilder, det blir så opersonligt, så med detta tappade jag all lust att blogga. Men nu saknar jag det så mycket att hjärtat svider så nu ska jag komma igång på riktigt igen. Jag har fortfarande ingen kamera men ni får väl ha överseende med det så länge.
Jag mår bra och livet rullar på jätte fint!! Befinner mig i Kosovo och hälsar på pappa som bor här. Solen skiner och det är 25 grader varmt, helt underbart att sitta på ballkongen och sola när man hör att det är svin kallt hemma i sverige, skadeglädje någon? Fasst jag längtar lite hem också efter syster och knatte, fnatte och tjatte mina älskade små filurer. Min Xenia saknar jag ju såklart också, min andra hälft, man saknar grisen när den är borta eller vad man säger hehe!!!

Måste berätta vad som hände igår. Jag, mamma och Rebecka satt och fikade igår istan när det går förbi tre killar varav en kommer in och går fram till oss, han pratade svenska fast han var från kosovo. Vi hade suttit på samma plan från sverige och han kom ihåg oss därifrån. Han frågade om vi ville träffas på kvällen och det ville vi såklart. När han gick betalade han vårt kaffe, dom gör tydligen så här. 
Vi träffade honom på kvällen och när vi gick därifrån tror jag att alla, tillochmed pappa var lite kära i honom. Charmigare kille får man leta långt under stenen efter. Satt och funderade en stund på om jag skulle fråga om han ville gifta sig med mig men jag höll mig =)
Efter gick jag och becka till en bar som vår vän Trim äger. Becka drack vin och jag drack vatten, det tyckte dom var jääätte konstigt. Trim tittade konstigt på mig när han såg att jag drack vatten och frågade om jag var sjuk. Sen skrattade dom länge åt att jag varken drack alkohol eller rökte, dom tyckte jag var världens konstigaste människa. Men vad kan jag säga, det är inte min grej bara...

Det här känns bra!! Jag har saknat er!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0