15 grejjer

1, Jag är vegetarian och har aldrig gillat kött.
2, Jag lider av besltsångest, asså på riktigt så kan jag stå i 15 min bara för att jag inte kan bestämma mig för vilken mjölk jag ska ta, grön eller blå.
3, Jag har fyra underbara syskon
4, Musiken jag lyssnar på är Grungerock och jag stör mig som fan på folk som har dålig musiksmak
5, Jag är ett hälsofreak
6, Jag är beroende av te, gula lipton ska det va. När jag var yngre kunde jag dricka 10 koppar om dan.
7, Folk som håller på med droger är det äckligaste jag vet, och folk som dricker för mycket.
8, Under min uppväxt bodde jag i asien vilket var den bästa tiden i mitt liv.
9, Jag använder inte deodorant, har aldrig behövt och jag har aldrig parfym, tycker inte att det lucktar gott på mig.
10, Jag drömmer om att bo i en stuga i skogen långt ifrån stan
11, Det värsta jag vet är att prata i telefon
12, Jag blir och har alltid blivit kär i killar som jag inte kan få
13, Jag är livrädd för kråkor och dockor, thats it. Allt annat går bra. Lägg mig i en säng full med spindlar och jag skulle inte bry mig men ser jag en kråka blir jag stel av skräck.
14, Utan min bästa kompis skulle jag inte kunna leva
15, Jag är en riktig boknörd. Att läsa böcker är typ det bästa jag vet. knowledge is king!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0