Love

Varför jag älskar honom.
Jag älskar honom för att han kramar mig varje gång jag är ledsen, för att han inte säger att jag är löjlig när jag gråter utan för att han pussar bort mina tårar. Jag älskar honom för att han ringer mig bara för att fråga hur jag mår. För att hans ögon alltid glittrar och han får mig att skratta när jag sekunden innan har gråtit. Jag älskar hur han alltid pussar min hand innan han släpper den och hur han stryker bak mitt hår när han kysser mig. Jag älskar att vakna till hans röst och hur han säger att jag är världens vackraste på morgonen när jag är osminkad och har ruffsigt hår. Hur han alltid visar att han är stolt över mig när vi är med hans vänner och hur han behandlar mina vänner lika fint som han behandlar mig. Jag älskar hur jag alltid kan känna hans närvaro i ett rum fullt med människor och hur hans blick möter min från andra sidan rummet. Jag älskar hans blyga leende och hur jag rådnar när han charmar mig. Jag älskar känslan jag har när jag somnar i hans famn och hur han värmer mig på natten, och hur han kommer med te till mig på morgonen för att han vet att jag vill ha det men inte orkar gå upp. Jag älskar att han alltid har tid att prata med mig och aldrig dömmer mig. Jag älskar att han åkte runt halva stan för att komma till mig när jag var sjuk. Att han aldrig ger upp utan finns där för mig varje dag och älskar mig mer än någon annan nånsin har älskat mig.


Kommentarer
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

ja visst e hon söt :) hehe..

Vi bor i sundbyberg! du då?

Kram

2009-10-27 @ 23:24:06
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0