Mår jag bra eller????

Nej jag mådde inte jätte bra igår, inatt eller imorse, förjävligt faktiskt. Det blev bättre under dan, det tackar jag för!!
Våran 3timmars lektion blev en 1timmes lektion för vår lärare var tvungen att gå, vart vet jag inte men vi tackade och bugade och stack därifrån fort som fan. Mötte upp syster och gick till Liljeholmens centrum. Fan vad jag älskar det! Dom har verkligen allt!! 
Jag blir så trött på mig själv ibland, fan vad jag är impulsiv. Imorse bestämde jag mig för att jag behöver en förändring så jag bestämde att jag skulle tona håret mörkt. Jag blev helt psykad och ville göra det på EN gång, fick värsta ångesten över att jag inte kunde det eftersom jag inte hade någon hårfärg och jag hade ju inte tid. Gick och tränade och när jag var klar kollade jag mig i spegeln och tänkte, nej vafan jag gillar ju min hårfärg jag vill inte alls bli mörk. När jag sen kommer till skolan e jag helt bestämd att jag visst ska färga håret mörkt för jag har sett min spegelbild i fönstret på tunnelbanan och tyckte den var skitful. Nu sitter jag här med en hårtoning och är inte alls helt säker på om jag fortfarande vill bli mörk. Fan jag orkar inte!! JA jag lider av beslutsångest!!!

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0