Will you ever love me again, only time will tell

Jag tror det var 4år sen som mitt ex tvingade mig att kolla på Stockholm boogie. Jag trodde det skulle vara världens jäkla skit film men fan va fel jag hade. Föll pladask och älskar den fortfarande lika mycket. Ni som inte sett den, se den för bövelen för det är fan det bästa Sverige har att erbjuda!! För 2 och ett halvt år sen såg jag och Emilia Hoffmaestro & chraa första gången i kungsträgården och det var exakt samma kärlek vi första ögonkastet. Jag var helt förälskad i detta stencoola band. Det är samma coola killar som gjort Stockholm boogie. Jag är glad att det går så bra för dom för fan dom förtjänar all framgång dom kan få. Det är en upplevelse att se dom live för dom ger alltid 150% på scenen och är alltid helt skönt galna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0