Vilken härlig dag

Gick upp supertidigt imorse för att åka till Huddinge men eftersom jag somnade redan klockan 9 igår(har en tendens att göra det nuförtiden) gick det bra. Sitter här och dricker kaffe och försöker hitta inspiration till på lördag nä vi ska fira Nadia. Lilla fröken har ju bestämt att INGEN får komma i byxor utan alla måste ha klänning och vara uppfixade. Bra iochförsig för en slusk som jag som allt för ofta kan tas för en uteliggare. Vet inte känner mig lite löjlig i klänning. Funderar på att skippa kläderna totalt och komma i rött sidenband och chocka alla, vad tycker du om det Naddis?
Ska iallafall ut och leta efter ett rött läppstift, är skitsugen på röda läppar och inte läppglans utan riktigt läppstift.

Jag älskar när det blir tidigt, dan blir mycket härligare på nåt sett, och så skiner solen också, alltid ett plus! Kanske ska dra ut på en promenad och få lite bra energi innan det är dags att gå till skolan.

Hugs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0