Under cover.

Idag har jag haft min första lektion efter lovet. Kan säga att det var riktigt riktigt jobbigt eftersom jag bara sov 3 timmar inatt. Lagom kaxig tjej som låg som en idiot och räknade får hela natten. Sista gången jag kollade på klockan var den fyra, sen ringde väckarklockan sju.
Efter skolan åkte jag till Huddinge och när jag kom dit släppte jag allt, kröp upp i stolen och bara satt och stirrade. Så skönt att bara få vara. 3 timmar i veckan slipper jag bära den där jäkla masken, och även om det som finns där under inte är vackert så är det ingen som påpekar det. Där får jag vara svag och sårbar och jag kan låta mig själv vara det också för vi förstår varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0