Stay away from that benzo

Jahapp så va även denna kväll slut. Jag sitter i soffan och förstår inte riktigt vad som har hänt, på två timmar har jag lyckats stoppa i mig ett halvt kilo lösgodis och en påse lussebullar, hur gick det till? Okej jag hade väl lite hjälp med godiset men lussebullarna var det ingen annan som fick smaka av för helt plötsligt låg dom i min mage. Men nu ska vi inte älta och ha ångest över det, gjort e gjort och nu ligger det där det ligger punkt slut.
Suck känner att jag är helt luddig i huvudet. Kan inte sova, inte för att jag inte är trött, för det är jag. Det är något annat som ligger och gnager som gör att jag bara vill skrika rakt ut i natten och slå sönder allt, inklusive mig själv. Men men jag ska inte dela med mig öppet av mina upp och ner dalar, that time has past. Nuförtiden får man ju inte gömma sig för nånting, det finns ingenstans att fly. Man måste fånga tjuren vid hornen. Se ångesten i ögonen och visa att man inte är rädd för den. Fy skäms om man skulle göra nånting utanför ramen.



Så, då säger vi godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0