My heart beats for you.

Pågrund av en jobbig grej som hände i fredagskväll så har jag haft hjärtklappning i fyra dagar. Hjärtat pumpar jättesnabbt och hårt, känner liksom hjärtat i bröstkorgen hela tiden. Jag har haft det förrut när det har varit jobbigt och det brukar försvinna efter ett tag när man börjar komma upp ur en svacka och må lite bättre men jag tycker det är så skrämmande när man känner sitt eget hjärta bulta i 180. Att jag inte sover på nätterna och sen dricker väldigt mycket kaffe på dagarna kanske inte riktigt hjälper. Eftersom jag är hypokondriker så hoppas jag verkligen att det försvinner snart för annars sitter jag snart på akuten. Får bilder i huvudet hela tiden att hjärtat bara ska stanna och jag ramlar ner och dör, freaky.

Har precis duschat och sitter här och dricker Brämhults spirulina juice, Det är verkligen den godaste juicen jag testat. Ser grön och läskig ut men smakar himla underbart. Tror att jag faktiskt ska försöka gå och lägga mig och be en bön att John Blund ska vilja hänga med mig inatt.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0