Morgonstund

Imorse hann jag inte mycket eftersom jag tog alldeles för lång tid på mig att äta frukost och stirra ut genom fönstret. Sen blev det som vanligt stress. Men jag kom till skolan right on time. Väldigt intressant ämne vi fick läsa om idag, kvinnoidealet i afrika. Där ska man inte vara size zero utan oversize. Asså riktigt riktigt tjock. Mammorna häller i sina barn camelmjölk som är väldigt fet och tvingar dom att överäta, the bigger the better. Bristningar på armarna är tydligen hot stuff där. Fetma is the shit. Sjukt skum världen är. Varför måste vi va det ena eller det andra? Varför kan vi inte bara få vara normala? Antingen ska man vara sjuk åt det ena hållet eller åt det andra. Och vi där i mitten som inte är nåt av dom, anses vi bara fula eller??

 

 


Kommentarer
Postat av: j

nej, jag som mittemmelan tjockis blir ju ett freak;)

2009-11-19 @ 23:32:35
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0