Läskigt!

För två veckor sen så skulle jag möta min lillebror i stan när han kom med tåget från Linköping. Han ringde och sa att dom skulle bli försenade för att tåget hade kört på en älg. Han berättade att det var skitäckligt för att det hade varit massa blod och smet på fönsterrutorna. På vägen hem pratade vi om hur äckligt det skulle vara om tåget körde på en människa.
Igår skulle han åka tillbaka efter att ha varit här under helgen. Två timmar senare får jag ett sms med "Nu har det hänt, tåget har kört på en människa".
Så jävla äckligt. Jag hade blivit jätte ledsen, speciellt nu när jag är så himla fjompig och börjar gråta för allt hela tiden. Och jobbigt för dom som var på tåget eftersom dom blev tre timmar försenade. När sånna här saker händer är det ju inte bara att köra vidare liksom.
Förmodligen var det självmord för jag hoppas inte folk vandrar runt på tågspåret sådärr.

Förlåt för att jag är en lite dålig kompis men det är massa jobbiga känslor just nu, Ni vet ju vad jag tycker om er ♥


Kommentarer
Postat av: j

fy va scary! Både älgen och människan.

2009-11-25 @ 16:41:33
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0