Jag tänker inte bli sjuk!!!

Idag påväg till skolan kände jag mig skakig och nästan spyfärdig. I klassrummet kändes det nästan som om jag hade feber. Fyfan jag ska inte bli sjuk, aldrig i livet, det tänker jag inte tolerera! Så nu har jag ätit min hälsotalrik till middag och hallon/mango/aloevera smoothie till efterätt. Och massa kanjang och te med citron och honung ska ner. Om en och en halv timme ska jag bänka mig framför mtvgalan.

Gud va jag e tacksam för att den här skolveckan är över, så skönt att det är fredag imorgon!!

Kommentarer
Postat av: J

Värsta dunderkuren, får se om det hjälper, i så fall får du ge mig alla recept!! :)

2009-11-06 @ 11:53:15
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0