hemma igen.

Gud så mysigt vi hade det istallet. Även fast jag inte är någon hästtjej så älskar jag att vara där. Man blir så lugn och trygg på nåt sett. Men jag hade missat det där med kylan rätt rejält. Jag hade slängt på mig jeans och converse och tyckte det var perfekt för att hänga i stallet. Oj så fel jag hade. Har aldrig varit så kall om fötterna i hela mitt liv, jag var helt fryst. Jag fick Sannas bilnycklar för att jag skulle kunna sätta mig i bilen och värma mig lite medans dom gjorde klart. Jag och bilar asså haha, ska nog aldrig skaffa körkort. Jag satte igång billarmet så fort jag satte nyckeln i låset och sen gick larmet igång tre gånger innan jag gav upp med att försöka ta mig in i bilen. Så när dom kommer så står jag där med en blinkande bil som värsta idioten, gud vad dom skrattade åt mig. 
Gick förbi syrran en stund efter och jag och Nanna myste med hennes hamster Piff. Jag gillar igentligen verkligen inte råttdjur men den här är riktigt söt. 

Nu blir det soppa, e så hungrig så jag dör!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0