Grattis lillebror/ Tar upp skiten där jag tappade den

Grattis bästa lillebror idag!! Får ju alltid lite ångest när du fyller år, för om du blir ett år äldre betyder det ju också att även jag blir ett år äldre, fan! Men skit i det nu. Du är bäst, och ibland värst. Du är min bästa kompis men det finns fan ingen som kan få fram en gräsligare sida av mig eller trycka så hårt på mina knappar. Fast det e väl det syskon e till för. En gång sa han till mig "jag tror killar blir rädda för tjejjer som är som killar" haha tacka fan för det!!!

Nu måste jag gå till skolan. Ta några djupa andetag och bara köra utan att känna efter för fan va jobbigt det är när man saktar farten och känner efter. Har råkat känna förmycket dom sista dagarna och det har jag fått betala ett högt pris för.

Jag tycker om er!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0