Timmarnagåralldelesförsaktasnartdörjag

Jäklar va jobbig den här dagen är att ta sig igenom. Hade liksom glömt varför jag inte dricker så mycket alkohol längre, but I remember now. Ångest, seghet, hunger men ändå illamående, ännu mer ångest och jäkligt ont i hela kroppen. Herregud jag har ju bara varit ute men jag vet inte om jag har nån hemsk minneslucka från igår för min kropp säger mig att jag har hoppat fallskärm rakt in i ett högghus. Kan inte sträcka ut armar eller ben, 5 stora blåmärken som inte fanns där innan jag gick ut igår och en jäkla bula i huvudet. Fyfan kan inte dan bara ta slut men ändå vill jag inte det för jag har en stor grej jag ska lämna in i morgon i skolan som jag inte ens har börjat på, inte ens tänkt på vad det ska handla om, cred till mig!!
Nu ska jag lägga mig i soffan och tända ljus med pepparkakor och te, kommer tillbaks sen!


Skiter i den här världen nu, Skulle kunna skramla ihop 1 miljon för att vara på exakt den här platsen just nu. Surfers beach 1timme utanför Rio.

Just det, kom på nu att jag träffade Alex igår på Ambassadeur. Alex va med mig i Brasseland dom 3 första veckorna sen åkte han, Erika och Chalak hem och jag och Emilia fortsatte. Kul, för jag har inte träffat han på ett år och fyfan va kul vi hade i Brasilien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0