Bort med skiten

Hade en mysig morron hemma imorse utan stress, kunde käka frukost i lugn och ro och läsa bloggar. Jag älskar att läsa bloggar, jag älskar att läsa om andras liv, fast vissa går jag alltid in på fast jag orkar inte alltid läsa men tittar alltid på bilderna! Men jag vill ha tips på mer bloggar!! Can´t get enough!!

Jag kom hem för en liten stund sen, Gick raka vägen in i badrummet och tvättade bort mascaran jag hade kletat på mig imorse. Det är liksom det första jag jämt gör när jag kommer hem, tvätta fejset och på med mjukisbyxor, har alltid varit sån.
Nu är jag hungrig så nu ska jag äta soppa till middag, vad annars liksom, my favourite!



See u later alligator, in a while crocodile


Kommentarer
Postat av: Danne

Jättesöt tjej! =)

2009-11-04 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0