Älskade lördag

Lördagmornar har nåt speciellt, Den enda dan på veckan jag älskar att vakna på. Somnade 12 igår och vaknade 11 idag så snacka om att jag är utvilad. Men ikväll ska vi fira Nadia, och jävlar vad vi ska fira Nadia! Men nu har jag massa saker att fixa, och jag ska ha en riktig fuldag idag, sunkig som fan ska jag va för då blir man bara ännu finare ikväll när man gör iordning sig. You can only go up when youre on the bottom.

Älskar den här låten. Jag tycker den e sexig, sleezy liksom. Tyvärr kan man inte lägga in videon(hatar när youtube gör så) för den gör det hela ännu sexigare, men låten är het.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Och du gillar QOTSA också... Det känns bara liiite som vi har samma musiksmak^^

Kramar!

2009-11-28 @ 15:41:26
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0