Fredax

Xenia, Det kan nog vara så att du är den bästa, snällaste, finaste i hela världen!!! Man kan inte ha en bättre vän!!!

Igår hade jag en jätte mysig dag som kändes som om den var jääätte lång!!! Vaknade av mig själv vid halv 8, kollade som vanligt på vakna med the voice sen gjorde jag iordning mig och åkte till Xenias jobb på sats i nacka för att äta lunch med henne. Det blev sushi och världens godaste latte i solen. Efter det följde jag med henne upp till jobbet. Hon slutade efter bara nån timme så vi bestämmde oss för att träna. Det blev ju inte värsta hård träningen, vi lallade mest runt men idag har jag världens träningsverk i armarna. Med tanke på att Nanna 8år klår mig i armbrytning så e det väl inte så konstigt kanske..  Världens mysigaste dag iallafall!!!

Stackars Lucas har klämt sin lilla hand i ytterdörren idag. Victor hade slängt igen dörren på hans hand. Stackars lilla bebis det måste gjort jätte ont på hans mjuka lilla hand och stackars Victor han måste ju blivit jätte rädd...

Självklart har jag tappat bort min jäkla mobil nu också, perfekt!!! Min vanliga mobil gick ju sönder för några dagar sen så nu har jag lånat min pappas tegelsten men nu är den också borta, Xenia ska gå och kolla efter den idag. Det är ju inte hela världen om den försvinner, tror att det är en mobil som pappa har snott från sitt jobb men endå vill ju ha mitt kort med mina nummer och sms...


Ahh jag blir så arg på bortskämda, egotrippade människor. Uppmärksamheten måste ligga på dom heeela tiden. Fråga hur någon annan mår för en jävla gångs skull istället för att prata på om dig själv jämt!! Tröttsamt!

Nu blir det promenix i solen med mamma, hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0