Mina korvungar får göra mig på bättre humör!

Ikväll ska jag vara barnvakt till mina favoriter, Vi ska ha kul och baka paj. Xenia sa att hon kanske kommer förbi, hoppas det men jag tror inte hon kommer...
Idag är jag på så jäkla dåligt humör! Deprimerad, sur och vresig. Började tjaffsa med tjejjen i kassan på konsum för att hon bara helt dum i huvudet. Jag har inte ätit något på två dagar förutom två mackor igår, jag har ingen matlust. Nu ska jag tvinga i mig en sallad så jag blir på lite bättre humör. Vill inte vara sur och lättretlig när jag ska vara med mina älsklingar!





Min minsta älskling får följa med på fest. Men kan man bli sötare??

Kommentarer
Postat av: petra

Min minsta älskling?? Såååå liten är jag väl inte?? För jag antar ju att du menade mig va??;)

2009-05-14 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0