Try to fake a smile when you can´t breath.

Idag var Jessikas sista dag på jobbet, tråkigt för det är ju henne som jag har kommit närmast! Själv ska jag också bara jobba två veckor till och sen är jag arbetslös, Det känns lite panikfullt att inte ha något jobb men samtidigt känns det skönt att sluta, det här var ett extra jobb och jag känner att jag är klar där nu. Men jag har två tuffa veckor framför mig för jag ska jobba varje dag tills jag slutar.
Imorse spelade min kropp mig ett spratt och tyckte att jag skulla vakna klockan 05.00. Jag satt inne på datorn tills mamma vaknade klockan 7 och då gick jag upp, och vet ni vad jag gjorde då? Jag tränade 1 timme, Grymt stolt över mig själv att jag orkade träna så tidigt efter bara 4 timmars sömn. Jag är glad att jag tränade för det behövdes verkligen för jag har frossat som en gris idag. Jag och Vivvi sprang iväg och köpte glass och godis på rasten som vi sen stoppade i oss medans vi jobbade och sen när jag kom hem käkade jag godis, kakor och pizza, Fan vad jag känner mig äcklig! 

Ussh idag känner jag mig ledsen och svag, hatar det! så nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova bort ångesten och hoppas att känslorna försvinner tills imorgon. Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0