Måndax = tråkdax!!

Guuuud så tröttsamt det är när man har gått upp gjort iordning sig och åkt till jobbet och man kommer dit och inser att man inte alls ska jobba, fyyy!!! Men jag fick en mysig dag endå för jag gick och hälsade på på mitt gamla jobb och hälsade på min bästa Ida. Hon åker snart och tydligen ska hon vara borta tre månader istället för tre veckor som jag hade fått för mig. Vi bestämde att vi ska gå ut och dricka öl på torsdag och jag hoppas verkligen att det blir så. Jag har även vart i Sickla och hämtat min mobil och hälsat på Xenia.
När jag kom hem blev det bulgursallad och sen en timmes joggingtur runt sjön

Hoppas ni mår bra!!
Kramar


Kommer att sakna dig såå mycket!! Mookie, Ediin, Kurt och Eddie som det ska va, right? =)

Kommentarer
Postat av: Becki

Kan du påminna vår syster om att hon har en blogg...

2009-05-20 @ 10:50:27
URL: http://knessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0