Måste sätta plåster på själen så att den slutar blöda!

Fan vilken mysig dag jag har haft idag!! Det har verkligen behövts en dag av lugn i kroppen efter en helvetestid. Fan vad dåligt jag har mått, har inte mått så dåligt på länge. Tyvärr känner jag så hårt av i min kropp när mitt psyke inte mår bra, Det känns som om jag ska svimma hela tiden, ont i huvudet och illamående. Jag vet ju varför jag har mått så dåligt på sista tiden men det håller jag för mig själv, min hemlighet, det känns som om det har blivit väldigt mycket hemligheter på sista tiden, det blir nog bäst så...
Imorgon börjar livet igen, har varit sjukskriven från jobbet en vecka men jag behöver verkligen pengarna. 

Sov så gott! Vi hörs imorgon!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0