Typiskt!!!

Ida ska åka till Turkiet med sin pojkvän i sommar, heeela sommarn ska hon va där. Då blir det ju ingen festival i sommar. Hon är min festival kompis jue, fan va tråkigt!!! Funderar nu starkt på att dra med morsan till Grekland över midsommar om jag hinner spara ihop pengar, Längtar till grekland jätte mycket. Känner mer för det än sverige faktiskt. Sen vill jag ju åka till Italien med mina tjejjer också, hoppas hoppas hoppas!!!!!!



Killkompis -  E det Taylor Hawkins du har på tröjjan?
Jag - Nej för fan det e ju Kurt ser du väll?
killkompis -  Jo ehh tänkte bara du e ju på en foofighters spelning
Jag - oj öhh jo det e sant, tänkte inte på det.

Haha bästa festivalen ever!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, vilken härlig konversation;)

Men man kan ju tänka såhär istället. Utan Kurt hade ju inte Foo Fighters funnits...

2009-05-16 @ 16:33:16
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0