Tralalalaaaaa äntligen en lite ljusare dag!

Agggggghhhhhh jag är så arg på mig själv för en sak, ibland kan jag vara en svag idiot, men skit samma, vad gör det om 100 år liksom..... Annars e dagen ganska bra, sitter och dricker kaffe nr 2 och börjar känna mig svimmfärdig typ att huvudet inte hänger med kroppen. Jag har inte ätit frukost än och mina kaffekoppar fyller en liter så jag har slängt i mig 1 och en halv liter kaffe... Det är mysigt att vara ledig och sitta i sängen och lyssna på vakna med the voice på nätet.
Min lillebror kom in på en musikfolkhögskola som han hade sökt. Fan vad glad jag blev för hans skull men nu är jag jätte avundsjuk!! Jag vill också!!!!! När han var där och kollade in skolan för 1 vecka sen berättade han att skolan var skitsnygg i värsta USA collage andan med en liten sjö utanför och allt. Men men vad är en bal på slottet??

Jag och syrran gick och åt thailunch igår med Lucas som hela tiden ville krypa in i köket. Efter det gick vi till en affär som säljer perfym(stavas det så?) och andra saker. Både jag och Petra föll för en perfym som hette green tea och luktade underbart!! Den ska jag bada i hehe!!!! På kvällen kollade jag på nån debatt om hon som gjorde sitt konstprojekt och fejkade ett självmordsförsök. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, jag är ganska splittrad men jag tycker JÄTTE synd om dom som faktiskt mådde jävligt dåligt den natten och fick vänta med hjälp för att hon fejkade.

Min kompis Marina är hemma i sverige nu, åhh vad jag vill träffa henne!! Bara sitta och skratta åt gamla minnen, vi har många!!! Typiskt så har ju min mobil gått sönder totalt inatt, jag får inte ens på den så jag kan inte ringa henne. Måste ringa min storebror som har en jätte fin mobil som han har lovat att jag ska få... Men jag gillar ju min telefon som har funkat perfekt i snart 4 år...

Hoppas att ni får en fin torsdag!
Puss och kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0