The best times!!

Fan va kul jag har haft idag!! Jag har inte skrattat såhär mycket på länge.
Jag och Xenia åkte hem till en killkompis för att grilla och softa i hans mysiga lilla stuga i Orminge, men det blev guitarhero på högsta nivå. Vi körde både sång och gitarr och jag har skrikit och headbangat så mycket att jag kommer ha galet ont imorgon men fan vad värt det är. Vi skrattade så mycket att alla låg dubbelvikta på golvet. Det här kommer bli våran nya grej! Vi har redan bestämt att vi ska köra nästa helg och då ska vi även ha alcohol, fan längtar redan dit!! Xenia haha jag har aldrig sett någon så koncentrerad på gitarr.
Igår var jag ute med några andra killkompisar, dom skulle ragga tjejjer och jag hängde på haha vi hade faktiskt riktigt trevligt!
Imorgon ska jag börja min behandling, scary!! Fan va nervös jag är! En helt ny grupp med nya människor jag aldrig har träffat, jag hoppas det ger nåt!! Efter det till jobbet och hämta min lön som jag hoppas har kommit sen ska jag shoppa!!!

Nu får ni sova så gott så hörs vi imorgon!!
Puss och kram



En bild jag hittade på finest.se på mig och Alec från i torsdags, Jag som hatar vimmelbilder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0