Eu amo Brasil


Åhh vad jag längtar tillbaks!! Det här är en av brasiliens största sångerskor och så sjukt bra!!! Den här låten spelades överallt i brasilien. Jag har hennes skiva och det var det enda jag lyssnade på när jag kom hem!! Om ni inte har varit i brasilien så åk dit!! Världens bästa, finaste och underbaraste land med jordens snällaste människor!!







Ser ni den söta lilla apan?


Delfiner fanns överallt och dom simmade jätte nära stränderna, inte alls människorädda


På världens bästa båtutflykt!!

Emilia och min fot på båten!! En av dom softaste dagarna!!!


Fest med underbara galna människor!! Han i bandana var från usa och så rolig, jag råkade berätta att jag älskade grunge musik och då följde han efter mig hela kvällen och det enda han pratade om var Nirvana och pearl Jam. Det slutade med att vi blev så trötta på han att vi söp ner han med ren vodka och presenterade honom för en israelisk tjej som han senare låg och hånglade med i poolen. Det sjukaste var att några dagar senare skulle jag och en kille jag bodde med gå ut men jag sket i det för jag och Emilia bestämmde oss att gå och nattbada istället. På morgonen fick vi höra att han hade blivit misshandlad och hotad med pistol av en brasilianare. Jag blev skit rädd, jag hade ju suttit vid samma bord om jag följt med ut, läskigt. Dan efter stötte vi på han ute på gatan, han gled runt där som om inget hade hänt. Helt jävla galen människa!!

Åhh blir galen av saknad!! En dag ska jag tillbaka dit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0