Det är dessa dagar jag inte lever för!!!

Jävligt skum dag idag asså. Känns som om jag går runt i trans. Vaknade upp idag efter ungefär 15 timmars sömn och inser att klockan e fyra på eftermiddagen, asså ibland vet jag inte vad som försigår i min konstiga kropp. Jag vaknade av att jag hade så jävla ont i magen, det kändes som om någon högg mig med en kniv och det var inte skönt. Mensen som hade kommit, alltid lika kul!!!! Frossade i mig mackor, te och glass och sen mådde jag lite bättre.
Jag och Xenia ville ha myskväll ikväll och kolla på film men det blev ingenting för vi bor så långt ifrån varandra och hon ska jobba tidigt imorgon. Tråkigt, hade sett fram emot det men jaja...

Igår träffade jag på min kompis Nike i huddinge också av en slump, hon pluggar där. Vi ses så sällan så det var jätte kul även fast vi inte han snacka så mycket.
Ikväll verkar bli en jävligt lugn kväll, kanske ska hyra film...

Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0