color me up!

Ussh vilken dyster dag!! Jag fick spratt och cycklade iväg till coop för att shoppa lite (dom har ju allt) Det kändes som om jag var den enda människan kvar på jorden. Allting var grått och det var nästan inte en enda människa ute, deprimerande men endå lite skönt.. Köpte hårfärg och nagellack m.m. Behövde göra nånting för att må lite bättre, så nu har jag tonat håret i en lite mörkare brun nyans, det blev jätte fint!! Och målat naglarna rosa, dom ser väldigt sommriga ut. Kollade även på Mr and mrs smith och föll som vanligt för Angelina. Hon har alltid varit min favvo men ibland glömmer jag bort hur jäkla vacker hon e!! Har aldrig varit nåt Brad Pitt fan men han e fan ingenting mot henne!!! Nu ska jag försöka sova lite, imorgon ska jag vara barnvakt och då vill jag vara pigg.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0