blääää för schlager

Hur fjantigt var inte norges bidrag?? Ingen låt var bra. Grekland såg ju ut som om han hade ett friskis och svettis pass och lånat sin lillebrors tröjja och jag dog av garv under öppningsnumret när tuffingen som vann förra året skulle slänga av sig sin jacka, oj vad han trodde han var sexig och så fastnar jackan och hans dansare får springa fram och hjälpa honom, pinsamt!!!!
Måste sova nu för jag är så trött att jag spyr. Det har varit jobbig dag känslomässigt och jag är glad att den e över men jag undrar om morgondagen blir bättre.....

godnatt

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kan bara säga att jag håller med. Har aldrig förstått mig på Norges bidrag. Vad var det som var så fantastiskt? Tyckte vissa låtar var bra men det mesta var rätt så dåligt, som det brukar vara.

Haha, Grekland! Längesedan jag skrattade så. Får man lov att se så dum ut under ett framträdande?xD

2009-05-17 @ 13:53:47
URL: http://nowayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0