Another day in paradise

Min helg har varit helt underbar. Jag har varit i skärgårn med mamma, pappa och brorsorna. Vi har spelat gitarr, sjungit och myst. Det har inte varit tyst en enda sekund haha. Kom hem idag och skulle igentligen bara vänt och åkt ner till västkusten men det blev inte av. Istället åkte jag till stan och fikade med Xenia i solen.
Ikväll har jag varit och lekt lite med syrrans barn och sen käkat pastasallad (andra gången idag) och tittat på robinson, jag har blivit helt fast i robinson men fan vad grisigt det var idag med grisarna! Dom blev ju som djur. Jag som inte äter kött och tycker att gris är typ det äckligaste som finns kunde inte titta. Jag satt och blundade hela tiden. Nu sitter jag och mamma och spelar gitarr, jag vill hitta Ulf Lundell texter men dom finns inte nånstans, tråkigt!!
Imorgon ska jag på hippie museum. På nordiska museet har dom en utställning med bilder och allt möjligt om hippie tiden, ska bli sjukt häftigt!!

Ha en fortsatt härlig helg!!


sen 60tal när den är som grymmast!! Min brorsa tycker att Grace Slick var en av världens vackraste kvinnor och jag håller fan med, hon är riktigt snygg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0